Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català

Josep Espín,

Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català


Dimarts 30 de juny, es va presentar al Palau Robert el Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català en un acte presidit per el director general d’Atenció Ciutadana i Difusió, Ignasi Genovès. També van participar en la presentació el vicepresident de la Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals, Carles Ayats, i el president de Media Hotline i autor de l’estudi, Enric Yarza.

La publicació, que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, fa una radiografia de les 577 publicacions editades en català, de les quals 309 ho fan en format paper i 268, en digital.

Yarza va explicar que és el que aporta el Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català. Aquest analitza l’estat de més de mig miler de capçaleres d’empreses editores de premsa, revistes i mitjans digitals de pagament i gratuïts de Catalunya, que s’apleguen sota l’aixopluc de la recent creada Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans digitals editats en català. La nova entitat ha estat impulsada per l’Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), l’Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC) i l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC).

És un estudi que a partir d’un anàlisi exhaustiu de la població, l’economia i els mitjans de la nostra comunitat autònoma, dibuixa una previsió positiva per aquest sector, doncs des de fa relativament poc ha anat millorant progressivament.

Fes clic en el següent enllaç per baixar-te l'estudi:  Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies